13 april 2009

Tillbaka i Sandared

Så var vi tillbaka där vi började, i Sandared. Efter fem dagar i Stockholm var det trots allt ganska skönt att komma hem. Men vilket väder vi haft! Till och med blekfisen Oliver har fått lite färg på kinderna. Och vilken god påskmat och vi har ätit, och vad mycket godis vi har stoppat i oss...urk... Oliver har haft det high life med mormor och morfar och kusinerna med flera. Vi gjorde inte jättemånga knop direkt men igår var vi i fjärilshuset och svettades ett tag och sen fikade vi i Hagaparken. Mysigt! Imorgon är det tydligen dags att gå till jobbet igen, hur gick det till egentligen?







2 kommentarer:

Katharina sa...

Jag tycker fjärilshuset verkar så LÄSKIGT! Usch och fy! Tror inte jag kommer våga mig in i nåt. Eller hur många fjärilar är det per kubikmeter liksom? 50? *ryyys*

Glad påsk i efterskott och sånt där. Jobba en dag klarar du nog. =) Tänk på mig som snart ska jobba TRE dar i sträck efter att ha varit hemma i nio månader...

Lena sa...

Jag tror du har missat nåt här. Fjärilshuset är meningen ska vara en kul och mysig upplevelse, inte ett skräckkabinett! hehe Du kan se på den fantastiskt pedagogiska och innovativa filmen på deras hemsida om du känner dig osäker. http://www.fjarilshuset.se/
Det som ÄR läskigt där inne är att även om man vet om det innan är det verkligen tropisk värme och man svettas som en gris... Good to know! :) och du är väldigt välkommen tillbaka till jobbet! :)