01 november 2009

Alldeles för lååååång....

Jag har läst Presidentens hustru av Curtis Sittenfeld. Den är 569 sidor lång men borde vara max hälften... Det lät så lovande på baksidan - Alice, bibliotekarie och demokrat från en ganska blygsam bakgrund möter den charmige och festglade Charlie från en förmögen och välkänd republikansk släkt. Lite senare vinner Charlie presidentvalet och Alice ställs in för svåra val i livet... Ja, det enda den här boken innehåller är 569 sidor tantsnusk blandat med många och långa och omständliga tankegångar och händelser som gör den sååååååååå trååååååkig! Med andra ord, läs nåt annat...

1 kommentar:

Lena sa...

Jag har hört att det finns vissa personer som gillar den här boken så ni ska inte dissa den helt bara för att jag säger det... :) fast så höga tankar har jag inte om mig själv i o fs, att jag tror att ni gör som jag säger. :)