07 november 2010

Strålande morgontrött

I morse hämtade jag dom små på flygplatsen. Morgontrött som jag är sov jag längre än nödvändigt och sen upptäckte jag att planet skulle landa en halvtimme tidigare än sagt plus att inlandsisen fullkomligt hade parkerat sig över bilen så det blev lite stressigt. Men jag hann! På väg till Landvetter önskade jag hett två saker, 1) att jag hade haft kameran med mig, 2) att jag hade haft tid att stanna och fota lite vid sjön. Det var en strålande vacker morgon med soligt klart väder och frostiga träd och ett hängande dis över vattnet. Så när jag kom hem slängde jag mig in i bilen igen och körde först ner till badplatsen och sen bort mot Hultafors. Tyvärr hann det allra krispigaste och vackraste att tona bort men jag lyckades fånga lite av stämningen med kameran i alla fall. Nästa gång MÅSTE jag gå upp tidigare, hur nu det ska gå :)

1 kommentar:

Bluesbrother sa...

Fina bilder du tagit. Visst kan man säkert få ännu finare om man är uppe tidigt, men vad är en bra bild värd?
Gillar första bilden bäst och sedan den sista lite trollska dimman.