29 april 2011

Bröllopsyra igen!

Idag får dom nog dra av lite på lönen för mig för jag har tittat väldigt mycket på bröllop. Visserligen under tiden jag har jobbat men ändå :D Är imponerad över att Kate och William till slut orkade släpa sig fram genom hela den enorma Westminster Abbey... tycker bruden hade aningen för mörka ögonbryn och för strutiga bröst, annars sagolikt vacker förstås! vilket bröllop! kommer folk sucka i flera veckor framöver... As usual. Imponerande att man vågar gifta in sig i den engelska kungafamiljen. Det verkar vara början till slutet på något sätt. Så idag var det inte så svårt att välja mellan att se youtubefilmer om fejkaliens, en kittlig pingvin eller bröllopet live. Webbteve rules! Vet inte varför jag är så besatt av kungabröllop, jag som varken är någon hängiven rojalist eller något stort fan av bröllop. Hm.

Inga kommentarer: