10 maj 2011

Eating and the city

Istället för Sex and the city eller Shopping and the city kommer min teveserie att heta Eating in the city... Det är väldigt vad vi har ätit, ungefär allt utom cupcakes. En liten besvikelse. Men äter man hela tiden är man konstant mätt hela tiden och inga cupcakes får plats... New Yorkresan har varit oförskämt bra och vi har njutit och plågats om vartannat. Det sistnämnda handlar om fötter och ben. NYC är stort! och även om vi köpte metrokort så har vi gått oerhört mycket. Vi har även sett oerhört mycket, ätit och druckit oerhört mycket (trots att glassfabriken inte hade öppnat när vi var där...), handlat oerhört mycket (fast jag shoppade sämst som vanligt), glott oerhört mycket och suttit på flygplan/platser oerhört mycket. Men däremot sovit oerhört lite. Det straffade sig igår när vi började inta zoombiemood... men det hindrade ju inte mig från att gå ut och äta middag med bästa BLR! Men nu har jag sovit 9 timmar, arbetat en hel dag och ätit lite mindre. Jag är på väg in i vardagen igen.

Inga kommentarer: