24 september 2011

Bokmässan

Som vanligt är jag inte kändis-spotter av rang, utan snarare en urusel sådan... men jag såg i alla fall Janne! fast utan väst... Han har tacklat av. Och meterolog-Per två ggr! Vi vann inte priset heller som årets bibliotek men konstverket vi hade vunnit var faktiskt riktigt fult så det kanske var tur det ;) Fast visst var det synd, det hade varit bra publicitet och ett nice erkännande av vårt härliga bibliotek! Roligaste hörnet är ju barnhörnan, men jag hann provsmaka både efterätt och rosévin på plan 2. En trevlig lunch på Världskulturmuseet med trevliga kollegor hann också avnjutas, en lååång sådan... skönt att komma bort ifrån allt stim en stund. Och inte handlade jag överdrivet mycket den här gången heller, mest nöjd är jag över mitt drakboksfynd!

Inga kommentarer: