29 mars 2006

Bobby Ewingsyndromet

Rätt så ofta så pratar de flesta tjejer om att de bara ”måste” gå och klippa sig, kanske färga slingor, fixa och greja. Det intressanta är att när dessa tjejer pratar om att det är kris och att de ser ut som ruggugglor så tycker jag att deras hår ser helt perfekt ut. Det ligger fullkomligt felfritt där det ska och ser varken för långt eller för kort ut. Någon utväxt att tala om har jag knappt sett och framförallt ser de oerhört stylade ut. Men de bara ”måste” klippa sig, nu!!! Hm, när mitt hår är i kris, då är det verkligen kris, då ser det ut som att Bobby Ewing har exploderat och det spelar ingen roll om man tvättar, borstar, fixar, sätter upp, hänger ner eller inte går något av ovanstående. Det är bara en massa jäkla hår som ser för jävligt ut och som det inte går att göra någonting med! Det ligger inte perfekt utmed hjässan, eller flajar lite lätt kring öronen eller går att fixa till med lite spray eller mousse. Det är helt enkelt kört. Så kom inte här och säg att ni bara måste klippa er, för det är JAG som måste klippa mig!!!

Inga kommentarer: