03 oktober 2007

So you think you can dance - moi????

Igår var jag uppe sent för att se finalen i So you think you can dance. Lite överraskande vann faktiskt Sabra över Danny (för er som inte sett det, Sabra är en liten kort söt och duktig tjej och Danny är rena drömkillen för alla småtjejer...). Överraskande för att jag var helt övertygad om att alla tjejer i hela USA skulle ringa in och rösta på Danny, han är som sagt var rena drömmen med sina sammetsögon, snygga atletiska kropp och så naturligtvis superduktig på att dansa också. Men Sabra är inte illa heller, hon har varit min favorit genom hela serien och därför är det ju extra kul att hon går och vinner! Är himla imponerad av alla som varit med, snacka om att kunna dansa allt från hip hop till wienervals! Själv kan jag stapplande ta mig runt dansgolvet i en foxtrot... Så på frågan/påståendet - So you think you can dance???!!! svarar jag NEJ!!!! men drömma kan man ju alltid... Here I come, Patrick Swayze!!!!

Inga kommentarer: