17 juli 2008

Flaggning i tre dar...

Jahapp, då har vi flaggat i tre dar. Först fyllde Kronprinsessan Viktoria år, sen var det Olivers tur att fira ettårskalas och sen var det undertecknad som är alldeles för gammal för att den rätta åldern ens ska nämnas på den här sidan... Oliver hade stort kalas och det var full rulle. Särskilt tack till Maarit som kom ända från Stockholm över dagen och kokade pasta och var allmänt trevlig hela dan. :) Oliver fick tusen fina presenter (och många ljudliga sådana) och det blev mysigt kalas trots ösregn vilket genererade ett kalas inomhus... Lagom till sin ettårsdag började han knata runt också och även om det går lite stappligt så går han faktiskt bokstavligen. Min födelsedag blev mer anspråkslös för ingen orkade göra nånting, allra minst jag... Ingen tårta eller sång på sängen och nästan inga presenter. Men det gör inte så mycket, jag fick ju faktiskt biljetter till Brucan av Stefan veckan innan så det var ju en av de bättre sakerna! Nu är det slut på firandet för den här gången och nästa år tror jag att det blir ett mindre barnkalas, jag pallar inte mer! :)

2 kommentarer:

Uffe Classon sa...

Å så fick du ju mumsig glass ju!!! :)

Lena sa...

Ja det glömde jag faktiskt att skriva. Uffe köpte ett paket päronsplit till mig! Min favoritsort! (den o B Sandvich). Supergott Uffe!