09 november 2008

Sex and the city - all weekend long!

Den här helgen har jag druckit cosmopolitans, ätit en massa gott och sett massvis av Sex and the city. Min kompis Ann hade ordnat en supertrevlig helg, full med ovan nämnda. Efter en tjusig inbjudan i bästa SATC-stil följde en tjejhelg med väl valda avsnitt från teveserien, filmen (såklart) vansinnigt god mat och mingel, bubbel, cosmos och en giftbag. Det enda som saknades var kanske Manhattan, Sandared har inte riktigt kommit dit än... men vem vet, efter den här helgen kanske! Nu vet jag att Ann förmodligen kommer att skriva som kommentar att jag bara säger att det var supertrevligt eftersom hon läser min blogg :) men det är verkligen sant, det var precis vad en tjej i sina bästa år (för det är jag ju) behövde, att drömma sig bort några timmar i sällskap av några likasinnade. Tack Ann för en härlig helg!

Inga kommentarer: