16 juli 2009

Födelsedag x 2

Japp, nu har vi flaggat tre dagar i rad och firat i två. :) Oliver fyllde 2 år igår och jag onämnbar ålder i dag :) Igår hade vi tur med vädret och kunde vara utomhus hela kalaset som firades traditionsenligt med varmkorv med bröd och sen jordgubbstårta. I år var det inte lika stort kalas som förra året men det blev ändå många, hela tjocka familjen plus närmsta vännerna. Imorse var det min tur, blev som vanligt firad på sängen (fast alla foton är konfiskerade) med sång, tårta, kaffe och en sprillans ny cykel. Sen var det god mat och familjemiddag här hos oss. Jag hann även med en premiärtur med ovan nämnda cykel och hamnade mitt i ett hällregn :) Oliver har haft jättekul när kusinerna bott över här några nätter men det har nog varit lite mycket att stå i för igår somnade han som en sten efter 2 minuters film på kvällen... Imorgon är det vardag igen men fortfarande semester vilket känns härligt!
Oliver äter jordgubbstårta...

2 kommentarer:

Kristallena sa...

Grattis i efterskott! Jag såg den härliga bilden i tidningen också.

Bluesbrother sa...

Du ska inte uppdatera din profile här på bloggen... du far ju med osanning där. ;)