02 januari 2010

Det goda livet och det nya året...

Man vill ju ha ett gott liv. Och nu är det nytt år, och nya tag. Det motsäger sig själv lite grann men är det så egentligen? innebär inte en bättre hälsa ett godare liv? Det enda jag tänker på är mat, mat, mat godis, godis, bullar osv... men det goda livet kanske helt enkelt innebär att man försöker leva ett så gott liv som möjligt - på ett bra sätt? Ja det får år 2010 utvisa helt enkelt. Jag brukar inte avge nyårslöften för dom håller jag aldrig men inför detta året gjorde jag en kompromiss. Jag lovade att försöka satsa mer på bättre mat och motion. Man kan ju bara göra så gott man kan! Jag hoppas att jag kommer att ha en sån här avslappnad inställning till livet som Oliver har på bilden. Det är så det ska vara. :) GOTT NYTT 2010!

Inga kommentarer: