17 februari 2010

En tripp till Rävlanda

Idag har jag och Oliver varit och hälsat på Kakan och Fred i Rävlanda, eller är det Hällingsjö eller Björlanda? Jag vet inte, det var rena landet :) (du får reta mig här för jag bor ju inte direkt i storstan själv Kakan...) En kringelikrokig väg när man körde av motorvägen och landet är riktigt fint, jag njöt mer av det på hemvägen än ditvägen eftersom jag då behövde koncentrera mig på vart jag skulle, analfabet som jag är när det gäller vägbeskrivningar... Hur som helst så fick vi både fika (viktigt) och lunch (också viktigt) och en kik på den nyrenoverade undervåningen och den icke renoverade övervåningen som var fin den med :) Fred och Oliver försökte samsas om Freds leksaker som Oliver tyckte var hans (märklig ego-uppfattning i den åldern) men jag tyckte ändå det gick ganska bra. I sommar blir Oliver tre och Fred två på exakt samma dag. Tänk vad tiden går!

Inga kommentarer: