08 april 2010

Papper papper papper

Jag är hopplös, har inte bättre mig ett dugg sen det här inlägget. Jag är en enda vandrande stor pappersmarodör. Jag skriver ut saker i parti och minut, oftast helt i onödan. Jag måste verkligen tänka på vad jag gör. Alldeles nyss skrev jag ut innehållsförteckningen i en manual som jag absolut kunde ha browsat i pdf. Varför? Jag vet inte. Jag gillar att ha saker på papper helt enkelt, då kan man anteckna, stryka under och greja och sen känns det skönt när man kan slänga det i papperskorgen, ärendet avskrivet :) Tur att det finns återvinning i alla fall, det är mitt enda hopp. Men jag kommer inte att få någon stjärna i pappershimlen, den saken är klar.

1 kommentar:

Katharina sa...

Eller så är det just i pappershimlen du kommer få en stjärna, jag antar att det beror lite på hur man ser det...