19 juni 2010

Klappat och klart!

Så var äntligen gyminstruktören Daniel Westling Prins Daniel. Prinsessan fick sitt folkets man. Naturligtvis fällde även jag en tår under vigseln, jag är ju inte gjord av sten. Bakelse har även intagits som sig bör med Linis och jag plundrade trädgården på lite blommor för att höja den festliga stämningen. Undrar bara vad vi ska göra på måndag när alla rapporter från vigseln och festen har klingat av. Det blir verkligen verkligen en vanlig måndag. Utom för Prins Daniel då...

2 kommentarer:

Katharina sa...

Tror du inte dom får en vanlig måndag? Jag hoppas dom får en vanlig måndag. Tror du inte dom längtar lite tills dom får vara i fred och hångla upp varandra hemma på Haga? =) Och det gör man ju bäst på vanliga måndagar liksom...

Lena sa...

Ehe ja kanske det, tror annars kanske att just Haga slott inspirerar mer till hånglet än en ett hus i Sandared... Jag tror dom åker till IKEA på måndag och fyller upp husgeråden. Dom kan ju inte bara ha Gustav Vasas tallrikar att äta på.