17 mars 2011

Magsjuka

Ja magsjukan hann ikapp oss till slut. Just när vi var helt säkra på att vi klarat oss. Igår låg jag blek på soffan hela dagen, så fort jag försökte ställa mig upp snurrade det i huvudet. Det stackars barnet fick roa sig själv, men han fick både frukost och lunch och bytt blöja om ni är oroliga för hans välfärd :) Idag är han hos farmor och leker och blir ompysslad medans hans trötta föräldrar kurerar sig hemma. Så kan det gå! Igår avundades jag alla på Facebook som skrev såna lyckliga statusuppdateringar om ditt och datt medans min dag helt gick itu. Men det går ju över! Vi masade oss ut lite på eftermiddagen och det var sannerligen en strålande sol. Några snödroppar på g hittade jag också! Men mest var jag glad över att vi aldrig flyttade in utemöblerna efter sommaren så jag kundel ligga på soffan på altanen och titta på när Oliver lekte i snön. Nu känns det milsvids bättre så det finns hopp!

Inga kommentarer: