15 mars 2011

Byxdressen är tillbaka

Läste till min förskräckelse i tidningen att det är byxdress som gäller i år. Ehe, jag vet inte vad ni andra tänker på när ni tänker byxdress men jag tänker ungefär som på bilden och det är INTE nåt jag vill se igen... Förstår såklart att det säkert finns modernare varianter av byxdresser idag men är det snyggt? tveksamt... På mig lär ni inte se nån byxdress i alla fall men å andra sidan ser ni aldrig nåt trendigt på mig, det ingår inte i mitt vokabulär. Har gjort mina små försök genom åren med fransar och nitar på stövlarna (typ 2 år försent...) och min beskärda del av stentvättade jeans och pastelljackor och så salomonryggsäcken såklart (full av ditlimmade extremt coola hårdrocksmärken). Men that´s it. :) Så är byxdressen back eller inte? Det får vi se i vår.

2 kommentarer:

susanne ekdahl sa...

Tror nog vi borde satsa på byxdress i år Lena....trendigast i stan...hihi...detta kan väl bara inte vara sant...allvarligt läste du det i aftonbladet??? kraaam

Lena sa...

Om det är nån som skulle passa i en byxdress så skulle det baske mig vara du Sussie! :)