19 juli 2011

4, 40 och 10






Japp, nu har jag tagit klivet över till andra sidan strecket, 40-strecket. Det känns ungefär som vanligt faktiskt. :) Men först firade vi en 4-åring! En glad sådan som fick många paket och var helt sprallig hela dagen. Sen firade vi min födelsedag med traditionsenlig skönsång vid sängen på morgonen och sen en överaskningslunch med massor av goa vänner mitt på dagen som sen avslutades på Dinner 22 i Göteborg i strålande sol. Härligt! Men inte nog med det. Stefan och jag firade faktiskt vår 10-åriga förlovningsdag. Nu är det 10 år sen vi bestämde oss för att hänga ihop "på riktigt". Många väntar fortfarande på bröllopet men det är inte säkert det blir något. Vi klarar oss ändå! :) Jag tänker mig att vi blir som Clove och Clovina - GB-gubben/gumman, ständigt svajande i vinden vid varandras sida, fulla med glass :)

1 kommentar:

Katharina sa...

Grattis! Grattis! och Grattis! Hoppas ni har fina dagar allihop.