13 juli 2011

Bokmaraton har börjat

Stefan skrattar åt min bokhög på nattduksbordet och tycker jag är smått galen som tror att jag ska hinna läsa allt det där i sommar, kanske har han rätt, eller kanske inte. Vi får se!! jag har i alla fall redan plöjt några titlar, bland annat den här: Ingenstans under himlen av Liselott Willén. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här boken, jag vet inte heller om jag ska kalla den deckare eller något annat. Lite märkligt persongalleri och väldigt många antydningar hela tiden. Sånt kan jag tycka är jobbigt, när en hel bok serveras enbart med ledtrådar på något sätt. Så ska ni läsa bara en deckare (om det nu är en deckare) i sommar, läs inte denna. Men om ni läser fler, så why not? :)

1 kommentar:

Katharina sa...

Men hur hög är högen då? Får vi se bild?