07 november 2005

Crucified Barbara

Dags för High Fidelity att ha rockklubb på Trägårn. Denna gång var det tjejbesök av bandet Crucified Barbara. Fyra coola tjejer som spelar hårdrock. Alla killars dröm... Som vanligt så samlas det en drös obskyra individer på ett sådant här ställe och denna kväll var inget undantag. Kan gissa att 50% var där för musiken och 50% var där för att se på snygga brudar. Jag tror inte att Crucified Barbara gjorde sin bästa konsert direkt men musiken är faktiskt bra. Enligt Stefan är basisten coolast av dom alla. Jag vet inte, det var så många långa personer i vägen så det var inte lätt att se när man är så mini som jag... Jah höll mig i närheten av mina vänner under konserten så jag slapp bli antastad av diverse odrägliga killar den här gången. :) Det höjer betyget till en 3:a.

Inga kommentarer: